måndag 3 december 2012

tavelvägg?

 
Hmmm, den där väggen bakom fåtöljerna...



ÄR SÅ SUGEN PÅ EN TAVELVÄGG.

Ni vet en sådan där bohemisk hullerombullertavelvägg där allt matchar men ändå hänger lite på sniskan, om ni förstår? Väggen bakom fåtöljerna i vardagsrummet skulle behöva något personligare. Allra helst skulle jag vilja ha en stor vacker oljemålning, gärna i mörka toner och modern. Men i väntan på att den dyker upp (och att jag har råd att köpa den) skulle en tavelvägg kunna ge lite liv.

Som den här, den är underbar tycker jag:
 

 

Och lite bokstäver kanske?


Det tål att funderas på. Kram så länge.



 

6 kommentarer:

  1. Hej. hur ser din tv-hörna ut? Jag tycker det är svårt att få till det snyggt:.... hoppas på inspiration från dej Ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vi har tv:n i kinaskåpet som du ser på flera bilder från vardagsrummet. Superbra, döljer alla filmer, spelare, spel-konsoler, boxer, sladdar och den allmänna röran. Bara att stänga!

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Åhh säger jag bara. Så fint du har. Tror bestämmt vi är med i samma tidning nu. Kul.
    Gillar din klassiska stil blandat med modernt och gammalt.
    Ah snyggt är det iallfall
    Blir genast följare förstårs.
    Eva

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Jag såg just på nätet bilder från ert vackra hem. Jag är helt såld! Totalt. Måste titta igen, njuta.

    Vad vackert ni har det!

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej! Vad fint ni har det och vilken inspirerande blogg! Jag har tipsat om dig i gårdagens inlägg! :) Gillar a lot!

    Ha en fin vecka!

    /Lena

    SvaraRadera