lördag 1 december 2012

första december

 
Några fler bilder från julreportaget i Lantliv.
Foto Carina Olander, styling Anna Truelsen.



ÄNTLIGEN DECEMBER.

Det är väl ingen som sörjer att november är slut? Mörkare och eländigare månad får man nog leta efter (hmm, januari är ju ingen favorit heller, kallt kallt kallt är det då) och nu äntligen december och allt mys som hör till. Luciatåg på dagis med bara lucior och tomtenissar, advent och glögg och pepparkakor, julgran och uppesittarkvällar. Ja, nu känns det lite bättre. 

Ni är många nya som har hittat hit efter julreportaget i Lantliv, och det är väldigt roligt! Bloggen blev genast dubbelt så stor, ja nästan tre gånger så stor. Tänk vad en artikel kan göra. Välkomna alla!

Kram så hörs vi snart igen.


 



 

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Jag välkomnar också december och vintern. Igår kom det snö och nu snöar det samtidigt som solen letar sig fram. Älskar vintern o aktiviteter som skidor och pulka. Ser fram emot skidresorna.
    Tack för svaret om din underbara lampa, är lite såld på just kit och den stora storleken. Får nog bege mig till närmaste stad och se den i verklighet.
    Eftersom vi haft sjukstugan här i två dagar har jag tittat igenom bloggen, wow vilka bilder, stämning och känsla för inredning!
    Tidningen Lantliv är min "tidning" sedan många år, och har så mycket innehåll och go känsla. Tack Lantliv för att vi hittade till din blogg.
    Vinterhälsningar från Elinor i Vårgårda.

    SvaraRadera
  2. Hej, jättebra reportage! Men jag har varit med ett bra tag här :)
    Superfin klänning i tidningen. Vart kommer den ifrån?

    /Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karin (och fler som har undrat), klänningen är från Odd Molly.

      Radera
  3. Ja, jag är en av dem:-) Så himla mysigt här hos dig!!
    Tycker det är underbart med december, här kom december med gnistrande snö som jag måste ut och fota NU;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera