tisdag 24 juli 2012

firad älskling

 
Vi dukar för kalas.



NU HAR VI FIRAT.

Min älskling har fyllt 40 och det har vi firat med paket och bubbel och god mat. En regnig och blåsig födelsedag var det så något trädgårdsmys blev det inte. Tända ljus och köksfest istället. Skönt att ha det nya stora köket så vi kan duka långbord och få plats för alla utan att det blir trångt. 

Nu ska jag pusta ut och njuta av att inte behöva laga mat på flera dagar. Kram.

  

 
Pioner från trädgården, blandade stolar, finaste kristallglasen, tända ljus och trevliga gäster. Recept för en lyckad fest.




 

3 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk fin blogg jag hittade här! Helt i min smak :). Länkar dig från min blogg så jag hittar tillbaka hit!

    Gratulerar till 40-åringen.

    Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Så fint! Var har du köpt de randiga dynorna man kan se på en av bilderna?;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar du den randiga golvkudden? Den har något år på nacken och är från TineK. Har köpt den på någon webbshop, minns ej vilken. Blackballon.se har liknande.

      Radera