lördag 15 september 2012

bakom kulisserna

 
Pepparkaksbak i köket.



IDAG HAR VI HAFT JULAFTON.

Ni som följer mig på Instagram (villanagorlunda) har ju redan sett lite. Det var mysigt och stämningsfullt, men nästan ännu skönare nu när allt är bortstädat igen. Vackra bilder fotade och stylade duktiga teamet Anna och Carina och till jul blir det publicerat. Lovar att ropa till när det är dags så ni som är intresserade kan köpa tidningen. Nu blir det en eftermidagspromenad i det ljuvliga septemberväder vi har (utan minsta gnutta julfeeling) innan jag tänker lägga mig raklång i soffan med en skål godis på magen och en bra film på DVDn.

Kram så länge.

  

 
Anna och Carina kom med hela bilden full med julpynt - och en tre meter lång gran på taket!
 

 
Carina håller nästan på att trilla ut genom fönstret för att få en bra bild :)
 

 
Juldukningen förevigas, men lampan var visst i vägen.



 

5 kommentarer:

  1. Så spännnade det låter, ser fram emot reportaget.

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Ohhh så roligt :-) Anna och Carina har jag träffat flera ggr, de är så rara och duktiga tjejer!! Ja hojta till när tidningen kommer ut, den bara måste jag köpa :-)) Ser fint ut det lilla man får en skymt av redan!!

    Fin lördag!! Kramen Paula

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli ett fantastiskt reportage. Detta vackra hus och fina barn - en succé såklart! Hojta till så vi kan köpa tidningen. Vilken tidning blir det förresten?

    SvaraRadera
  4. Det reportaget vill jag läsa så hojta till när tidningen finns ute:) Älskar bilden på din dotter när hon bakar pepparkakor!

    Ha en härlig söndag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej!
    tack för en toppendag. Det var verkligen jätte kul..
    Kram kram Anna

    SvaraRadera