onsdag 10 oktober 2012

ikea did good

 
Vackra nyheter från Ikea. Överkastet Tallört för 149 kr 
i bomull och jute vill jag titta närmare på.


 
Mattsvarta vasen Angenäm för 199 kr ser inte alls dum ut.


REDAN MITT I VECKAN.

Tiden springer fram och det gör ingenting alls tycker jag. De här hösthelgerna med familjen är bland de mysigaste på hela året. Långpromenader tillsammans. Elda i kakelugnen. Långa frukostar utan stress. Goda middagar, gärna soppor. Älskar soppor så här års. Fick senaste nyheterna från Ikea på mailen, och det ser inte alls dumt ut, tycker jag. Kanske dags att klämma in en liten Ikeatripp till helgen, man behöver ju ändå bunkra ljus så här års. Inte sant?

Onsdagskram.



  

2 kommentarer:

  1. Fint från IKEA, nu blir jag sugen att åka dit, kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med höst. Du har en fantastisk blogg och jag gillar ert stora gröna skåp. Lite övertalning hemma, sen skulle jag också vilja ha mitt Ikea skåp.
    Hälsningar Jeanette

    SvaraRadera