tisdag 9 oktober 2012

nytt

 
Ny lykta från Granit (har ju lovat er att bättra mig på att
berätta var nya saker kommer ifrån), så fin tycker jag!



FÖRÄNDRINGAR PÅ GÅNG.

Så mycket roligt händer på en gång att jag måste stanna upp och ta ett djupt andetag. Och bloggen har hjälpt till vilket ju är fantastiskt! Det allra roligaste just nu är det nya jobbet. Ja, jag har fått ett nytt jobb. Ett spännande jobb på marknadsavdelningen på ett av Sveriges största företag och allra starkaste varumärken (man får nypa sig i armen lite). Jag har ju inte börjat ännu förstås, det dröjer några månader till, men allt är klart och jag vågar berätta nu. Det är ett jobb där jag får göra sådant jag tycker är allra roligast. Och sådant jag är bra på. Där text och bild och en känsla för det estetiska är viktiga ingredienser och där mitt bloggande ses som en merit. Bara det! Känner mig stolt som en tupp vill helst börja nugenastpåengång.

Pirr i magen, fjärilar i hjärtat och många kramar.



  

7 kommentarer:

  1. Stor grattis!
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Men Guuuud vilket härligt hus, vilken underbar blogg! Hur har jag kunnat missa detta?? Så himla fint ni har det! Åh, vad jag måste glutta runt här lite nu och spara dej för att kunna komma tillbaka. Vad kul!
    Såg nyss att du också hade unnat dig någt häromdagen, vilket sammanträffande eftersom jag är här inne för första gången idag och jag la ut nåt liknande hos mig igår, haha.
    Kram o lycka till på nya jobbet!
    Judita

    SvaraRadera
  3. STORT grattis till nya jobbet! Så fantastiskt roligt att företagsvärlden börjar få upp ögonen för vilken kreativ och professionell kompetens som finns i bloggvärlden!

    Hurra för dig!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Hej,
    och stort Grattis & Lycka till!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Men de låter ju härligt, Grattis!! :)

    SvaraRadera
  6. Har nyligen hittat hit och läser nu varje dag. Såklart att du ska jobba med det du är allra bäst på. Lycka till!

    SvaraRadera