söndag 7 oktober 2012

i lost my mojo

 
Sommarens sista ros har fått komma in i värmen.



LONG TIME NO SEE.

Jag tappade gnistan där ett tag. Alla mina pusselbitar föll på plats, men inspirationen försvann. Balansen rubbades och orken tog slut. För lite yin eller yang eller vad vet jag? Men nu har jag pysslat om mig (och pysslats om av min fina familj) hela helgen. Sol i massor, riktigt varmt oktoberväder, många långa promenader och trädgårdsarbete. Finns nog inget som ordnar upp det där med yin och yang så bra som en spade, en sekatör, ett par gummistövlar och massor med jord under naglarna. Känner mig som mig igen för första gången på över en vecka.

Hoppas ni har haft en lika fin helg och njutit av hösten i alla sin prakt. Kram.



 

2 kommentarer:

  1. Så kan det vara ibland! Skönt att du har fått rå om dig själv!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ibland är inspirationen på topp och ibland är den inte riktigt på plats. Tack för att det finns sådana duktiga tjejer som du som ger så mycket inspiration och lust till andra okända människor. Du har en egen klass i ditt sätt att renovera och inreda som inte så många når upp till. Det handlar inte bara om att hela tiden köpa rätt prylar och byta ut titt som tätt, det viktigaste är att man har känslan och förmågan att få ihop allting, det har du! Tack för att du delar med dig!

    Kram
    Maria

    SvaraRadera