lördag 16 juni 2012

bakom kulisserna

 
Anna fotar mitt hem och jag fotar Anna! Och Loppan är en nyfiken assistent.



Oj vad vi har fotat nu.

Eller vi och vi, duktiga fotografen Anna har fotat. Jag har hjälpt till att plocka bort och plocka fram, allt för att bilderna ska bli så bra som möjligt. Och de blev ju jättefina! Nu håller vi tummarna för att någon inredningstidning tycker detsamma och vill publicera reportaget. Lovar att ropa till om det blir dags. Roligt har vi haft i alla fall och lilla C var en ihärdig och nyfiken hjälpreda hela tiden, men jag misstänker att hon mest hoppades få komma med på bild (vilket hon förstås gjorde).

Nu ska vi kura inne resten av eftermiddagen, för här i storstaden regnar det idag. En film och lite lördagsgodis måste förstås införskaffas, men det får bli dagens utflykt. Ingen mer nytta tänker jag göra idag.

Kram och njut av lördagen.

  

 
Vi låtsasfikar med tända ljus, allt för konsten.

 

 
Köket stylas och ser så fint ut i Annas kamera.

 

 Och ja, det här blev dagens klädsel. Klassisk vit linneblus och en beige kjol.





2 kommentarer:

  1. Skulle vara roligt att se hur bilderna blev! Självklart måste väl nån inredningstidning vilja publicera bilder så fint som det är i ert hem!!
    Här blir det oxå lugn lördag.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Men så roligt!!!
    Och så roligt att få se dig också! vad vacker du är! :)
    Kram

    SvaraRadera