söndag 10 juni 2012

tusen och en bilder

 



Hur många foton har jag inte på mina barn?

De är uppväxta med ett evigt klickande och "vänta lite, mamma ska bara ta ett kort först". Och allra enklast är det att fota Loppan för hon gillar det lika mycket som jag gör. Både att bli fotograferad och fotografier rent generellt. Vi kan sitta hur länge som helst och bläddra i album och hon har ett par egna i sitt rum där jag sätter in bilder ur hennes liv. Dem bläddrar vi i och pratar om allt som har hänt. Så tills de börjar klaga kommer jag att fortsätta föreviga varenda steg de tar, framkalla och stoppa in i små album fulla med minnen.

Ja, så får det bli.

  

 
Fladder, fladder mammas lilla fjäril.




 

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart att fotografera och när motivet är så fantastiskt som ditt förstår jag glädjen! Kul att ni delar detta!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Underbar bilder på underbart söt tjej!

    SvaraRadera