tisdag 17 januari 2012

en alldeles egen blog award!

 
En award till lilla mig! Stolt som en tupp är jag :)



En glad överraskning fick jag idag!

Är hemma med min minsta skrutt då han skrek och grät hela natten och klagade på ont i munnen (halsfluss?). Nu idag verkar han dock inte särskilt sjuk utan far runt med sin vanliga energi. Jag å andra sidan är ett vrak utan nattsömn... Det är väl typiskt barn, ena stunden jättesjuka nästa stund som vanligt.

Men en glad överraskning väntade på bloggen. Min svägerska och jag hade skänkt mig en blogg award som utdelas till inspirerande bloggar. Tack så hemskt mycket! Det piggade verkligen upp denna trötta dag och är en stor ära! Nu är det min tur att utse fem bloggar jag inspireras av, vilket är både lätt och svårt. Lätt för att jag följer flera fantastiska bloggar, svårt för att de är fler än fem. Men här kommer mitt val:

House of Svea för inspirerande inredning och fantastiskt fotografi. 
Huset i mitten för att de återställer ett vackert gammalt hus och detta är ju min svaga punkt. Inspirerande på alla sätt!
Helt enkelt för att denna kvinna kan inreda och fotografera som ingen annan. En förebild!
An angel at my table. Ännu ett fantastiskt gammalt hus som återuppstår med varsam renovering.
Helena H. Cool dam som renoverar sin egen gård och fotar ljuvligt.

Fantastisk inspiration alla fem! De får varsin award och får gärna i sin tur skicka den vidare till fem inspirerande bloggar.

Kram och ha en fin dag!



 

3 kommentarer:

  1. Åh, tack snälla :) vad glad jag blir!!
    Psst... Jag har skickar mail till dig för ett tag sedan :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh tack tack tack, skulle precis lägga in en award till dig också men det blir ju konstigt om man ska hålla på att skicka runt. Tack! NI, Största inspirationen just nu!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Helena H, ja det blir lite klubben för inbördes beundrar! Men jag uppskattar tanken:) Kram och lycka till med huset!

      Radera