söndag 1 januari 2012

välkommen 2012!

 
Lelias cheesecake med mascarpone och färska bär till efterrätt.




Godmorgon på ett alldeles nytt år!

Lite grus ögonen har jag allt denna första dag 2012 men så brukar det ju vara när man firat in det nya året med stil. Fint sällskap, god mat (får man säga så när man bjuder själv?), bubblande bubbel, hela himlen full med raketer och sex små skatter (ja, så många barn har vi tillsammans min fina väninna och jag!) som glittrade hela kvällen och var så där glada och rara som de bara är i fantasin annars. En fin nyårsafton att minnas länge.

Och nu är det nytt år med så mycket som väntar. Inga löften gav vi i år, men jag har ändå många planer och drömmar som jag ska försöka förverkliga under året. Ni kommer att få veta allteftersom, men några nya milstolpar hoppas jag kunna passera :)

Ha en fin första dag på det nya året så hörs vi snart igen. Kram!



 
Sockerärtssoppa med vitt vin, grädde och dragon till förrätt.


 
Fint sällskap kring middagsbordet. Inbakad oxfilé med kantarellrisotto till varmrätt.


 

1 kommentar:

  1. Ni ser ut att ha haft en fin nyår! Jätesnygga glas. God fortsättning! Kram Johanna

    SvaraRadera