torsdag 5 januari 2012

och så var det det där med vardagsrummet...

Ja, här finns lite att göra.




Godmorgon och snart trettonhelg!

Själv behöver jag bara jobba ett par timmar idag, så jag gör det hemifrån. Och det är ju så mysigt! Att sitta här i morgonrock, med en stor kopp gott kaffe (till skillnad från det där kontorskaffet, ni vet) medan småsmurfarna läser böcker och tittar på bolibompa. Känns nästan lite som fusk :)

Ni vet, det där vardagsrummet jag hade glömt. Så här ser det ut. Ja, ni fattar. Efter den superduper långa köksrenoveringen känns det faktiskt lite tungt att ta tag i. Så jag väntar nog lite. Till inspirationen kommer tillbaka. För det gör den tids nog. Och då blir jag sådär besatt att jag kan måla halva nätterna och blogga om varenda ny skruv vi skruvar i ;) 

Så vi vilar lite i trettonhelgen, eller hur?



 

1 kommentar:

  1. Det ser ut som hemma hos oss...men så blir det fint när det är klart vi får trösta oss med det!


    Önskar dig en trevlig trettondagshelg!
    Kram Marina

    SvaraRadera