fredag 27 januari 2012

pågående utställning

 
Tavlor på rad i köket.




And it´s friday again!

Och det gillar vi ju mycket eller hur? Jag har en massa fix på schemat idag och ska även försöka hinna med ett pass på gymmet. Men allra först ska jag dricka upp mitt kaffe och bläddra klart i den hög av inredningstidningar jag fiskade upp när jag var och handlade i morse. Blir alldeles snurrig av all inspiration :)

Ni vet att jag önskade mig en tavelvägg och en ständigt pågående vernissage. Det har vi nu, i köket. Fann desa urfina (och prisvärda!) tavellister på Indiska som är 150 cm långa. Jag hade gärna haft dem ytterligare tio-femton centimeter längre, men de enda jag hittade som var så långa på Bruka var helt galet dyra. Så det blev som vanligt en liten kompromiss, men bra ändå. Här ryms alla älsklingarna och lite till. Och så bra att man kan förändra och plocka om när man tröttnar.

Ha en fin dag och kom ihåg att andas :)



  

2 kommentarer:

  1. Lite fint med profilerad tavellist istället för helt slät. Kan tänka mig att den passar perfekt hos er. Ha det bra i fredagsmyset!

    SvaraRadera
  2. Gillar ständigt pågående vernissage;) Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera