tisdag 31 januari 2012

projekt på gång

 



Hej alla fina!

Hoppas ni har det bra i kylan? Jag som inte gillar vintern alls fryser näsan av mig så fort jag går ut, men ut måste man för nu har ju ljuset kommit tillbaka! Och solen! Vilken enorm skillnad det har blivit på bara någon vecka. Nu är det ljust när jag hämtar och lämnar på dagis, och alldeles nyss var det beckmörkt. Skönt för själen, eller hur? Och bra för bloggen, för nu kan jag snart fota på vardagarna igen i dagsbelysning, vilket är det enda som blir riktigt bra.

Jag har ett litet projekt på gång och här får ni en tjuvtitt. Det ska bli något fint. Och praktiskt. Till vardagsrummet. Fortsättning följer om någon dag eller så.

Ha nu en fin kväll så hörs vi snart! 




3 kommentarer:

  1. "Cyklar igenom" några bloggar varje dag, men måste säga, igen, att du är outstanding! Vilken känsla du har kvinna!

    SvaraRadera
  2. Anonym, tack för uppåtpuffen så här på kvällskvisten! Värmer i hjärtat :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det involverar brickan, har en likadan och nyfiken på vad man kan hitta på med den:)

    SvaraRadera